Så är det årets sista dag

igen. Vad fort ett år går, verkar som dom bara går fortare och fortare, ger mig tusan på att det försvinner några dagar eller veckor här o där som man aldrig märker, dom suddas bara ut liksom....eller så är det för att man blir äldre, har hört att åren går fortare ju äldre man blir...ligger nog nånting i det....
Det här nyåret ska iaf firas hos äldsta dottern och trollungen, svärsonen och minsta bonuskillen. En lugn och skön nyårskväll med andra ord=). De tre terroristerna ska ut på äventyr förstås...yngsta dottern har redan dragit iväg till Lindesberg där kvällen ska firas med pojkvän och kompisar. De andra två har börjat så smått här hemma, spelas musik så man önskar att man hade införskaffat såna där öronproppar att stoppa i öronen som håller ljudet borta. Dom är bara 5 stycken just nu iaf men det kommer väl antagligen att bli fler, sen vet jag inte var kvällen kommer att tillbringas, men det tror jag att jag skiter i rent av, jag ska ju ändå inte vara hemma=).
GOTT NYTT ÅR  så hörs vi nästa år......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0