Den klåfingriga

sonen har gjort så jag inte kan använda datorn=( har ingen kodnyckel till Windows, så nu måste HAN fixa en ....och då vet man ju hur mycket han prioriterar det.....inte är det prio 1 iaf så mycket kan jag säga. Så nu sitter jag här och skriver på mellandotterns laptop och det är ingen favorit kan jag säga. Hatar att det inte finns nån mus, är så jädrans svårt att använda pekfingret, rätt vad det är när man gör nåt så slinter man till och då har hela skiten försvunnit=(. Tar en evighet att läsa alla bloggar och att kommentera är inte att tänka på, gjorde ett försök men så slant fingereländet och allt försvann. Nej det får vänta tills jag får tillbaka min dator....och jäklars om han inte fixar den senast i morgon, då kommer han att vara ett huvud kortare....igen....vid det här laget skulle han nog inte vara många millimeter hög om jag skulle gjort honom ett huvud kortare alla gånger jag sagt det ha ha ha

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha ha, stackars lilla Ekvald =D

2008-12-10 @ 18:59:37
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: söstra di

Hahaha...nu får du se hur jobbigt det kan vara.Ibland när jag ska skriva i bloggen kan jag få göra om det flera gånger..suck...bara man nuddar en annan knapp så är ALLT borta.Men jag har lärt mig att försöka vara liiite försiktig så nu går det bättre.Att använda en mus känns för mig helkonstigt nu,men jädrar va jag leta efter den i början :-) .Tur man är ensam om datorn så ingen är och klåfingrar på den mer än jag...det räcker :-).KRAM...

2008-12-10 @ 19:31:28
URL: http://anetteenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0