Jaha så var man

hemma igen. Hur kan 5 veckor gå så inibaljan fort?Allt har varit lika underbart som vanligt förutom att jag fick ett ryggskott eller vad det är för två veckor sen när jag skulle med J och B till Vållan ( en fäbovall utanför Jorm) och äta Römgröt så jag gick där och såg ut som en ostbåge=). Det har inte släppt än men nu kan jag iaf gå rak men det krävs värktabletter fortfarande och på mornarna är jag lika rörlig som en 90 åring ungefär....men ingenting blir ju bättre för att man sätter sig och sitter still, tvärtom det är bättre att hålla sig i rörelse så man inte stelnar till. Jag kan inte säga att jag saknat datorn heller för det trodde jag att jag skulle göra så när jag skulle gå in på bloggen igår kväll så hade jag helt enkelt glömt bort lösenordet=), ja det blev ju till att fixa ett nytt  och jag hade tänkt att jag skulle lägga in bilderna från digitalkameran i datorn men då har ju naturligtvis en viss herre som börjar på E lagt kabeln nånstans som han i vanlig ordning inte kommer ihåg....grrrr, tur för han att jag har med mig det norrländska lugnet fortfarande så jag ids inte tjafsa med han om det så det får väl bli bilder när den kommer fram.Har läst lite i ett  par bloggar men jag orkar inte det heller....eller rättare sagt jag tror att jag hoppar det och så får tiden emellan jag for och kom hem igen vara och så fortsätter den nu....

Kommentarer
Postat av: Jungfrun

Och jag har varit och turistat i Kopparberg, Ställdalen, Bångbro och Löa med mera. Bara en dag dock.

2008-08-10 @ 22:18:32
URL: http://jungfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0