Hoppas att ingen

fick en katt i huvudet....Hans och Gunnar har en kudde ligger i köksfönstret där dom ligger och spanar, ibland när man har fönstret öppet så har dom dristat sig till att ta ett steg ut på fönsterbrädan men då har man bara tjoat till åt dom så har dom gått in igen. I dag har jag städat och hade fönstret öppet för det blev så varmt, under tiden golven torkade så satte jag mig vid datorn och rätt vad det är så hör jag hur klor repas mot plåt....jag skyndar mot fönstret och det enda jag ser är repor på plåten och en käring som går förbi tittar mot fönstret och sen mot husknuten=). Erik ilar ut och först ser han inget men sen i buskarna vid gången mot posten, där ligger Hasse och trycker. Har aldrig sett Hans med en sån svans som han hade när han kom in igen, den var som 3 flaskborstar tillsammans ha ha. Sen sprang han och gömde sig bakom soffan.Gunnar den token blev lika rädd han=) han smög försiktigt upp i fönstret och sträckte sig så långt han tordes, men inte längre än fönsterbrädan och tittade precis som han undrade: var tog du vägen? Direkt efteråt sprang först Gunnar och sen Hans på lådan och gjorde varsin hög...precis som dom ville säga: vi blev så rädda så vi höll på att skita på oss=).

Kommentarer
Postat av: Hanna W

asg Jag tror jag avlider....

2008-08-29 @ 12:52:57
URL: http://argentumstella.blogg.se/
Postat av: Söstra di

Hahaha...det skulle jag vilja ha sett och även kärringens min när en katt kom flygande genom luften.Blev jätte fint här oxå med hallmattorna,rumsmattan får jag tyvärr vänta med tills jag får bärhjälp(bordhelvetet) :-( .Tror du att det skulle bli roligare om jag korkade i mig en flaska vin?!Fel,fel,fel...skulle bli skit tråkigt...för jag skulle bli utan jobb...hahaha!!Kram..

2008-08-29 @ 13:21:26
URL: http://anetteenglund.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, och min kattunge har ont i munnen också, men där var det Jimmys fötter som kom i vägen för henne. =( Usch.

2008-08-30 @ 06:12:28
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0