Har jobbat två kvällar

nu och det känns som det räcker nu....är iaf ledig 4 dagar=), skulle egentligen vara ledig 2 men så ville Å byta och ta min fredagkväll mot att jag tar hennes nästa fredag och sen så har jag ju tagit semester på lördag när trollungen ska sova över för första gången=). Blir spännande att se vad den lilla skruttan har tänkt sig att göra...sova eller inte sova det är frågan...nåja det ska nog gå bra är ju liksom inte helt ovan vid att ha barn  och har ju haft barnbarn som övernattat förr och det har gått alldeles utmärkt. I morgon kommer hon hit och vi får ha lite mormorsmys och mamman får lite ensamtid att göra saker utan att ha en liten trollunge som bestämmer=). Ska kanske ta och uppsöka sängen nu då så jag är pigg i morgon när hon kommer=). Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Anna

Tänkte komma vid lunchtid (alltså JAG hade tänkt det, vi får väl se vad Tovan säger om den saken) och så stanar jag på en kopp kaffe (tigger) innan jag pyser vidare till Ludvika!

Vi ses!

kram

2008-08-27 @ 08:07:01
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: Indra

Tack så mycket....själv så gillade jag inte bilden så himla mycket.Micke såg så konstig ut PS. Tovali får det säkert jättebra hos mormor...kramilikram

2008-08-27 @ 20:06:39
URL: http://gobisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0