Varit en lång

dag, både för prinsessan och farmor=). Väckte Wilma kl 6 efter att jag duschat och gjort mig i ordning,efter välling och påklädning for vi mot Bångbro och faster Anna och kusinen, inga problem att lämna lilla fröken hon tog av sig jacka och skor och så var det hejdå och farmor kunde fortsätta mot Storå.Det var en mycket nöjd och glad unge jag hämtade vid 16 tiden, hon hade haft såååå kul med faster och Tovan=). När vi kom hem så kom gammelmoster Koko och Wilma fick en jättefin tiger(Hobbe) och en vattenkanna av henne, gissa om vattenkannan var uppskattad i kväll vid badet....Koko heter ju egentligen inte så, hon heter Anette men Wilma har döpt henne till Koko så nu får hon heta så=).Lillskruttan hade inte sovit nån middag( det har man inte tid till när man har roligt) men tro för den skull inte att hon gick och la sig speciellt tidigt...nejdå klockan hann bli över halv 9 innan lilla damen gav upp men då somnade hon på två röda med ninen och Hobbe bredvid sig=) och det ska farmor oxå göra nu...i morgon är faster Lisa hemma med henne och jag jobbar sista dagen den här veckan ...sen har vi en hel helg att mysa på. Får se hur länge prinsessan sover i morgon ...om jag kan smyga iväg till jobbet och Lisa smyga ner i min säng för att förhoppningsvis få sova en stund till^^)Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Söstra di

Hahaha...vilken seg liten rackare,hon som va så trött när jag gick!Så kannan blev mer uppskattad när hon förstod va man kunde ha den till :-) .Ha en riktigt bra dag och helg!Kramiz..

2008-04-25 @ 09:50:32
Postat av: Anna

Ja, självklart... jag kommer upp efter lunch om det går bra... Är det bra väder går jag och då kanske dom kan möta oss om de vill =) Trevlig helg på er alla! Kram

2008-04-26 @ 19:12:40
URL: http://annaenglund.blogg.se
Postat av: Elin

ska ta bort plasten imorn, det är tatuerat av ett kort på mig o mamma när jag är typ 2år.

2008-04-29 @ 23:15:35
URL: http://elinpersson07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0