Nya schemat

har vi börjat på och oj vilken skillnad det är att börja halv tre istället för ett=). Så jäkla skönt att ha lite mer tid innan man ska iväg...känns ju nästan som man är ledig...Ska jobba kväll idag oxå, A ringde och ville byta och jag tycker det bara är skönt att jobba kväll...slipper tjafs och hönsgård då, det är så lugnt och skönt på kvällarna och man har mer kotroll på det man gör...ingen som lägger sig i och har synpunkter man inte frågat efter, jaja nog om det alla vet nog vid det här laget vad jag tycker=) ska ta blåa faran och styra söderut..ingen risk att åka dit för fortkörning iaf..kommer jag upp i 90 så får jag vara glad^^)Ha en bra dag, för det tänker jag ha....

Kommentarer
Postat av: Söstra di

*fniss*finns det KOtroll???Fnissar bäst som fnissar sist*fniss*.

2008-04-16 @ 18:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0