Måste berätta en

knäpp sak som hände i fredags. Jag hade jobbat kväll och kom hem vid tiotiden, Erik var i vingåker och Lisa i Ställdalen så det var bara Lina och Alexander hemma. Dom satt och tittade på TV så jag tänkte att jag sätter mig i eriks rum och läser en stund och eftersom han hade en penna i låset så utan att tänka mig för vred jag om den och dörren låstes, nåja jag tänkte inte så mycket på det men efter ca en timme när jag hade hört att Lina o Alex hade varit inne och borstat tänderna så tänkte jag att nu kan jag gå och göra detsamma och krypa till kojs, men när jag vrider om pennan händer INGENTING....jag försöker igen , men nej den bara snurrar...känner hur paniken kommer smygande och jag gör ytterligare ett försök ..men nejdå pennan bara snurrar runt och dörren förblir låst. Tankarna snurrar i huvudet och jag ser mig själv få bli där hela natten, för att bulta och ropa är ingen idè, är för långt till Linas rum, det värsta är ju att jag behöver gå på toa inte bara för att borsta tänderna utan för att blåsan är sprickfärdig oxå och inte en enda kruka eller skål att lätta på trycket i om det skulle bli nödsituation, då ser jag min mobil...vilken tur att den följde med, brukar inte släpa med mig den överallt...det var en ganska slokörad mamma som ringde dottern och bad att få bli utsläppt och så utskrattad var det längesen jag blev....attans ungar att vara respektlösa=)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha ha ha =D

2008-04-16 @ 06:55:53
URL: http://annaenglund.blogg.se
Postat av: carro

seriöst, du tar kål på mig.. skrattar en vacker dag i hjäl mig=)

2008-04-16 @ 14:24:52
URL: http://carolinegredfors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0