Har nu jobbat

fyra dagar och en femte väntar...eller kväll rättare sagt, är sen ledig lördag och jobbar söndag, måndag, tisdag=( bor jag på jobbet eller? nåja blir väl bättre med nya schemat, har iaf inte mer än fyra turer att hålla reda på, schemat vi har nu kan jag fortfarande inte utan att titta efter...och det efter över ett år=) Det är iaf bäst att jobba kvällar, slipper lixom hönsgården då....finns iaf några som är kul att jobba med, A är en kul cool spontan härlig tjej som bjuder på sig själv, en annan A är en ödmjuk snäll gullig tjej som bara tas för given....finns fler som är gulliga, snälla och roliga och så finns det dom som inte kan stava till ödmjukhet, kan allt och vet bäst och dom ignoreras för energitjuvar vill vi ju inte veta av=). Ska träffa R nästa fredag igen, tack vare honom så har jag sorterat bort dom som stjäl energi och dom verktyg han har gett mig kan ingen ta ifrån mig hur mycket ni än försöker.......det här är mitt liv,min tid åhåhåh jag kan ha rutig soffa och prickig gardin , äter vad jag vill, klär mig hur jag vill, röjer natten lång och festar till....skit i vad jag  gör pissenisse, skit i vad jag har för mig skiiiit , skiiiit skit i vad jag gör, än en gång citerar jag Nanne...hon gör det såååååbra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0