Jag kan flyga

nej det var precis det jag inte kan ... men gjorde ett tappert försök idag, på gården hos en brukare, i regnet, löv som ramlat från träden i kombination med regnet gjorde att gångvägen blev till en skridskobana=).Kände bara hur båda benen på samma gång lyfte från marken , som om någon hade tagit mig i kragen o lyft mig en meter upp i luften för att se om jag kunde flyga, släppte taget  och där låg jag rak lång på backen......kom upp kvickt som attan med hjälp av Å som var med och den gamla farbrorn kom sättande som han hade eld i baken=)har inte ont nånstans men jag vet nog vem som har en blå rumpa imorgon=).

Kommentarer
Postat av: Jeppe

Hahahaha!!! Det är bara å säga som mormor: Jag landa sååååå mjuuuukt!!!

2007-09-15 @ 15:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0