Ibland har man

storhetsvansinne=). Gjorde den upptäckten igår kväll när jag läste Aftonbladet.....på mittuppslaget där hade dom ett reportage om att dagens föräldrar markerar status genomatt köpa dyra trendiga märkessaker till bebisarna. Sen visade dom exempel på olika saker bla vagnar....och där är den... vagnen jag beställde till vår förstfödda...nu stod det så här: budget Brio Happy från 5095 kr, lyx: Silver Cross Balmoral Pram för 21 000 kr^^) kommer inte ihåg priset på den då, men den var DYR det vet jag och fick beställas från England.Hur i h.....e tänker man då? Var ju ingen miljonär då heller men så kan det va och jag lovar jag har aldrig haft en besvärligare vagn och kom väl underfund med själv så småninom att det finaste och viktigaste det hade jag ju I vagnen. Får väl skylla på att jag var ung och oerfaren=).Vagnarn till övriga barn har varit det som nu tydligen kallas budget=) men dom har varit bra och fyllt den funktion dom var avsedda för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0