Erik o jag

har varit till Lindeskolan och lagt upp hans schema så det blir lite struktur på det, hoppas det funkar.Sen har vi haft lite mys med tacos och en film allihop...inte vilken film som helst.... vi tittade på Kalle Anka hahaha, längesen vi tittade på honom men vi kom inte överens om nån annan film och Kalle blir man aldrig för gammal för. Inte jag iaf, jag kommer att titta på Kalle när jag sitter på "hemmet" oxå. Ikväll börjar äntligen Deperate housevifes, nu börjar tisdagarna likna nånting, fattas bara Ugly Betty sen är det perfekt. Ska fixa iordning nu så man kan sätta sig i lugn o ro för sen är man väl så trött så det blir bara att hoppa i säng, känns så iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0