Det gick ju käpprätt

åt H.....e för Martin o Cissi=(,nåja det finns värre saker så inte tänker jag gå o hänga mig för det=). Somnade iaf inte i soffan som söstra mi trodde( var i hela fridens dar har hon fått det ifrån att jag gör det) utan kröp allt ner i min sköna renbäddade säng.Det var väl en himla tur att maten hon gjorde smakade bra, men visst är det väl skönt att ha nån att skylla på om det skiter sig^^). Var och hämtade Ecke i Slöjsmossen idag och Ankie berättade att han hade blivit jagad av tuppen.....Det måste ha varit en syn, Erik kommer springande och efter kommer arga tuppen haha då skulle man ha varit på plats och videofilmat. Tänk vad två dagars ledighet  går fort...inte tusan går två arbetsdagar lika fort=( nu har jag en låååång tråkig vecka framför mig, 7-14:45 måndag, tisdag, onsdag och så torsdag kväll ledig fredag, lördag och jobbar söndag kväll. Får väl lov att avsluta den här dagen om inte jag ska vara  alltför trött i möra. Natti Natti.

Kommentarer
Postat av: Anette Englund

Ja var i hela friden har hon fått de ifrån...kanske för att syster yster mer sover i soffan än tittar på tv...hahaha.Hade oxå gärna velat sett när tuppen jagade Ecke*fniss*måste ha varit en syn för gudarna!

2007-09-03 @ 15:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0