Bor som i ett

vandrarhem just nu=), Tobbe, Carro, Emelie och Felicia sover i vardagsrummet, jag o Wilma i Linas rum, Lisa o Lina i Lisas rum och Erik i sitt rum, men så är det när det är marken och vi har varit många fler som har sovit så här. Lina har jobbat hela dan hon började kl 9 och slutade kl 16 och imorgon börjar hon halv 8 och får förhoppningsvis sluta så hon hinner titta lite i stånden. Ikväll är dom ute alla tre men Lina skulle vara hemma vid 24 det skulle hon igår oxå men då kom hon hem redan vid 23. Dom andra två däremot dom anser att livet är en fest och man ska akta sig för att gå hem för tidigt, man kan ju missa något^^).Väldans regnigt har det iaf varit och då blir inte köplusten så stor så jag kan inte påstå att jag har gjort av med så mycket pengar iaf, men ,men det är ju en dag kvar så än hinner jag........Var på Fagers på förmiddan och fikade och skvallrade en stund med Annika och hennes dotter Sara, mycket trevligt...ses inte så ofta precis men det är alltid lika kul när vi väl gör det och till marken kommer dom alltid *hem* iaf.Är hur trött som helst nu och väntar bara på att klockan ska gå så Lina kommer hem så man får gå och lägga sig, dom andra två festprissarna kan man inte sitta uppe o vänta på då faller man väl o coma av sömnbrist=).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0