Är så inih.....e

FÖRKYLD!!!! hur f-n gick det till? Det bara kom igår kväll och imorse hade jag ingen röst alls=(. När jag blir förkyld så brukar det ju vara prinsessan som smittar mig och iofs så är hon ju oxå förkyld nu hon har väl skickat lite baciller per telepati=) så inte farmor kommer undan^^). Längtar såååååå efter den lilla skrutteluttan hon är verkligen solen i mitt liv<3. Har jobbat x-tra i kväll trots förkylning, överanstränger ju inte oss precis iaf=). Nya möblerna kom ikväll från IKEA så U o jag har ägnat oss åt det oxå, blir jättefint i våra personalrum. Ska försöka ta kontakt med herr J. Blund trots den evinnerliga hostan, hoppas man kan sova nån liten stund iaf. Natti Natti.

Kommentarer
Postat av: Anette Englund

Tack så mkt syster yster,nu känns det mkt bättre när jag vet att ni tar hand om mig ;-) !Men jag antar att du INTE blir en av dom*hihihi*vi hamnar nog på samma ställe.Är väl dumt att bli förkyld nu :-) men krya på dig iaf!

2007-09-12 @ 09:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0