Ännu en dag

har gått på jobbet, fattar inte att vi får gå sådär, hur många som helst och nästan INGET att göra. Det blir ca 11/2 vårdtagare per person på morgonen.... sen väntan  sen ev lite till att göra, Sååååå f.....g BORING, det måste bli nån ändring snart eller oxå får man väl börja jobba bara kvällar, men det är ju inte så kul det heller känns som om man väljer mellan pest o kolera=(.I går var vi till Örebro och hämtade en säng till Lisa, det behövde hon verkligen. Den var 160cm bred så hon blev att se ut som en liten fluglort iden=) men hon är jättenöjd . Under tiden hade min kära svärdotter ringt ett par ggr utan att få nåt svar, (nån brukar ju nästan alltid vara hemma på kvällen) men Erik o Lisa o jag var ju på sängjakt o Lina var med en klasskompis hem till Stråssa så henne hämtade vi upp på hemvägen. Ringde iaf upp den kära svärdottern så hon inte skulle tro att hon blev ignorerad^^), alltid lika trevligt med en pratstund med henne. Fick dessutom lite info om prinsessans inskolning hos dagmamman, det kommer säkert att gå jättebra. Nehä dags att fixa lite mat kanske, Lisa kommer vid 17-tiden och då brukar hon vara utsvulten, vet bara inte vad jag ska hitta på, får väl gå ner till ICA o se om jag kan komma på nåt som både är gott o går snabbt att laga, fantasin = 0. Hoj så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0