Nu är det iaf

rent i badrummen och köket=) får väl ta resten i morgon. Har haft tvättstugan oxå så imorgon så får du iaf tvätta i en ren tvättstuga "söstra mi"=) om inte nån tvättar på fm i morgon , men det är väl ingen risk...inte orkar ledighetskommitèn gå upp och tvätta så tidigt^^). ÅÅÅÅÅÅH vad jag vill att det ska bli morgon fort, så han kan göra det han sa att han skulle göra=) sen kan jag få säga det, hoppas han gör det på fm. Har varit en helkväll vid tv:n iaf, både Ugly Betty och Deperate housewives, kan det bli bättre?Väntar bara på at Ecke ska anlända, han ska upp tidigt i morgon och DET är inte det roligaste, värre morgonhumör än honom kan ingen ha....inte ens jag, och det vill inte säga lite...men,men bara att bita ihop och stänga av öronen=). Får väl gå och lägga mig och läsa en stund då, har köpt en ny skvallertidning,precis som om det inte räckte med skvaller ändå, haha, men natti natti på er i af.

Kommentarer
Postat av: Söstra di

Åjo du syster yster..det är säkert nån som lyckas tvätta före mig och skita ner som faaan :-( jag med min osis*suck*!Kan nån VERKLIGEN ha VÄRRE morgonhumör än DIG???Tvivlar starkt på det*fniss*!

2007-10-23 @ 23:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0