Har varit såååå

duktig idag med=). Dammsugit och torkat golv, skurat badrumsgolven med slangen och under badkaret, strukit hela tvätten, känner mig verkligen nöjd. Till och med Erik blev inspirerad tydligen , för när han kom hem från skolan så frågade han om han skulle städa sitt rum.........när sjutton frågade han det sist?Blev så förbenat sugen på ärtsoppa idag, blir det ibland, men varje gång jag äter det så blir jag att må illa och får ont i magen... ändå så kan jag inte låta bli=( så nu sitter jag här med ont i magen och har mått illa halva dan=) vissa saker lär man sig aldrig. Ska ta mig en titt på dumburken , men det är väl som vanligt inget att se.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0