Favorit i repris

kunde just tro det=( den lilla skruttungen hade inte gjort nr2 på hela dan, pratade med hennes pappa ikväll och sa att jag var lite orolig för badet ikväll om det inte blir nåt innan dess, och vad händer.... badvattnet tappas i, ungen i badet , hon har jättekul och leker med hink och andra saker, då plötsligt skriker Lisa: mamma hon har skitit i vattnet....jaja säkert ,tror att hon driver med mig, men sen hör jag åååååååh vad äckligt och då inser jag plötsligt att det är precis vad hon har gjort.........Upp med ungen ur badet, tappa ur vattnet, i med nytt vatten och sen var det en farmor som var snabb att tvätta den lilla "skitungen" för om det skulle hända igen så var det färdigbadat=). Sen tittade vi på Svensson Svensson och hade mys, men prinsessan var inte sååå intresserad av det, annat blev det när det blev Babben då satt hon som ett tänt ljus och tittade( ett mycket intelligent barn)=). Nu sover ho iaf och det ska farmor oxå gjöra så vi orkar med morgondagen utan att sova bort halva förmiddagen. Natti Natti.

Kommentarer
Postat av: Lilla B

Jag har slutit avtal med min lilla S när hon var 5 månader. Vi tummade på att nr2 ALLTID görs hemma innan man kommer till farmor :). Det händer att hon bryter avtalet, nöden har ingen lag....

2007-10-21 @ 11:14:29
URL: http://lillab.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0