Erik den j...a

skitstöveln, han lurade mig så  innih-----e ikväll=(. Han kom hem och visade mig en böteslapp där det stod att nummerplåten satt olagligt( den sitter uppe i framrutan ) och att han hade parkerat fel på källtorpsvägen. Boten var  på 750kr och hade polisens stämpel, inplastad var den med. Jag sa att den får du förbanne mig betala själv med studiebidraget och kände att nu stryper jag ungen snart=)då började han skratta och sa att han hade hittat den på vägen och hade bara ändrat lite uppgifter=).( den rätta ägaren hade väl ruttnat och kastat den). Typiskt honom att hitta på nåt sånt och lura sin stackars mamma så hon nästan får hjärtflimmer=).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0