Är egentligen

alldeles för trött för att skriva nånting, men gör det ändå=). Är det verkligen normalt att en kattunge kommer på att *tutta* på en HANKATT? Hans ligger och *tuttar* på Gunnar och Gunnar den token ligger och ser ut som värsta mamman^^) han har till och med fått en liten *tutte* under magen tack vare att Hans snuttat där=). Får för mig att det är mitt fel, att det är tack vare att Gunnar är kastrerad som han har problem med att veta om han är hona eller hane........kan det vara så? Ska iaf åka och hämta Lisa imorgon, nu har hon gjort sin första praktikvecka och tycker at det har varit kul, hon får göra mycket mer än på Fagers säger hon.  Hon får göra tårtor och bakelser och det är ju det hon tycker är roligt. Ska bli skönt att få hem henne, saknar henne verkligen fast hon bara varit borta 1 vecka=). Ska uppsöka sängen nu, känns som det är det som behövs och dessutom väntar mycket att göra imorgon. Natti Natti allihop=).

Kommentarer
Postat av: Söstra di

Å va kul :-) .Men i mina fantasier, så va det Tobbe som skulle fria till Carro*hmm*så fel man kan tänka :-( .

2007-10-27 @ 01:42:33
Postat av: Lilla B

Kul med Lisa som Lussekandidat! Kommer ihåg hur kul det var för min I**! Samma anmälare till uttagningen förmodar jag :)

2007-10-27 @ 22:03:34
URL: http://lillab.blogspot.com/
Postat av: maritha

Nej det var inte samma anmälare, den här gången var det mamma som var den skyldiga=)

2007-10-28 @ 00:13:00
URL: http://marithape.blogg.se
Postat av: Lilla B

Inom släkten, iallafall :)

2007-10-28 @ 10:00:06
URL: http://lillab.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0