På grund av

terroristernas inbördeskrig varvid sladdarna till modemet rök all världens väg så har jag inte kunnat skriva nåt ikväll=) fattar inte at jag alltid blir lidande i deras krig....det är väl en mammas lott att alltid stå i skottgluggen. När väl sladdarna var återfunna så var den som vet hur dom ska sitta  försvunnen....bilen var oxå försvunnen...två tonåringar var mycket billiga ikväll..hur mycket kunde jag få för dom på blocket? Får nog f*n betala för dom=). Lilla fröken Englund hade iaf haft en bra dag på praon i Vingåker , men hon var rejält trött och när jag förklarde för henne att så långa arbetsdagar har man som vuxen så tyckte hon att  den erfarenheten kunde hon få i gymnasiet ,när hon hade bestämt sig för vad hon ville jobba med=) hon  sov iaf tidigt ikväll enligt hennes storebror^^). Sova ska hennes trötta mamma oxå göra nu så natti natti och sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0