Vaknade sju

imorse!!!!Det var nån j...a lampa som lyste mej rakt iögonen=. Tog en stund innan jag förstod att det var SOLEN!!! Jag tycker om sol det är inte det men inte att få den i ansiktet på morgonen^^) det blev bara till att dra för gardinerna så gott det gick och somna om och nästa gång jag slog upp mina brungröna så var klockan tio, lite mer i min smak en söndag morgon=). Har precis kommit ur duchen och ska snar ta en titt i kylskåpet o frysen vad som finns så jag kan laga lite mat åt mina älsklingar innan det är dags att styra kosan mot Storå. Har föresten fortfarande smaken av wazabi (hette inte wasaki)^^)i munnen det var det värsta jag ätit nån gång borde stå en stor varningsskylt i affären, det känns som om jag får leva med den här äckliga smaken i resten av mitt liv=). Nej nu får jag sätta lite fart, ha en bra dag i solen alla ni som är lediga och på jobbet alla ni som är där, höres kanske i kväll om jag inte är för trött, men nattugglor brukar inte bli det i första taget^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0