Har varit ganska mycket nu

vet inte riktigt hur allt kommer att bli men det löser sig säkert på nåt vis, brukar ju göra så. Tittade på min favvoserie desperate housewifes igår Gabrielle o Carlos dom är väl för härliga precis ett par i min smak, får många härliga skratt av dom=) Bree o Susan är två andra favoriter, helt urflippade o så härliga, en annan favoritskådis är America Ferrera ( Ugly Betty) hon är bara helt underbar,så naiv och godtrogen men med ett hjärta av guld och smart som få, men min allra största favoritskådespelerska är iaf Patricia Arquette hon är helt underbar och Medium på torsdagar vill jag helst inte missa, tyvärr så är nån jobbkväll förlagd till torsdag och det gillar jag inte alls. Ska försöka gå och lägga mej nu för imorgon kommer prinsessan och då är det slut på nattsudderi för det är en morgonpigg liten tjej( var hon nu kan ha fått det ifrån) och då är det bara för farmor att häva sig ur sängen, återkommer imorgon om inte farmor somnar samtidigt som Wilma^^). Natti Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0