Har inte hunnit skriva

något på ett par dar. Har ju jobbat hela helgen och eftersom bilen inte behagar starta så har jag åkt tåg o buss vilket betyder att jag får gå till tåget 12.45 och åka med bussen hem 22.21 och så är jag hemma ca 22.50,JÄTTEKUL=(. Men idag är jag iaf ledig men då är det som vanligt tusen saker som måååste göras!!! Eriks mentor ringde fredags för att boka tid ang studierna i höst och jag har talat om det för honom två ggr att dom ska ses på måndag kl 11, men så har jag inte checkat av att han har lyssnat och när jag påminde honom igår så säger han att jag inte har sagt nåt och blir vansinnig och vägrar åka dit, så nu måst jag ringa och be honom boka en tid med honom själv. Hissjä...n är trasig , har varit det sen i torsdags,stolpskottet till vaktmäsrare var här då men tror nån att han har ringt och felanmält det, nej då så många hjärnceller har han inte så han kan göra det av sig själv. Jag ringde till numret som sitter vid hissen som man ska kunna ringa till dygnet runt om hissen går sönder men dom har inte haft nåt avtal med fastighetsägarna sen 2006, så då ringde jag till kontoret (finns i Gävle) och hon visste som vanligt ingenting men skulle kolla om dom har avtal med nåt annat företag, som tur var sitter ingen fast i hissen för då hade det blivit panik, men så här blir det när oseriösa fastighetsägare köper hus dom skiter väl i det mesta bara dom får in hyrorna, dom är rena affärsmän som köper och driver det så länge det går sen säljer dom det bara vidare, Får se om det blir nån hiss lagad överhuvudtaget är inte alls säker på det, så det blir till att kånka tvättkorgarna nerför trappan, ut och ta trappan utifrån genom kontakten för att nå tvättstugan Grrr, Morr. J...a skithus o j...a skithyresvärd!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0