Har försökt

att göra en blondin som varit brunett  en tid tillbaka till blondin, resutatet blev kanske mer orange men hon är världens sötaste ändå. Vi var och handlade lite lördagsgodis och för att vara en bra förebild för min sockerberoende dotter så köpte jag lite nötter o naturgodis bla nåt som hette nåt med Wasaki eller liknande. Det blev en upplevelse för mina smaklökar vill jag säga=) det brände som eld i truten och smaken har suttit i hela kvällen och inget annat smakar något överhuvudtaget, där har man för man ska vara duktig^^). Har köpt hink,spade o lite andra sandlådesaker åt prinsessan så hon har när hon kommer hit, så nu får vi leta på nån bra sandlåda. Nu har alla kommit hem så nu ska jag gå o lägga mej, har en sån där extratur i morgon men börjar inte förrän halv tre så lite sovmorgon kan jag ju ta=). Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0