Det värsta jag vet

är människor som börjar  varje mening med JAG, som bara är nöjda när något kretsar runt dom sen kan andra  må hur dåligt som helst, Såna som ska verka så empatiska som helst men som i själva verket bara  är intresserad av sig själva, det lyser igenom men dom är för dumma för att fatta det. Lägger ingen energi på såna , det finns bättre saker att engagera  sig i.Längtar till om 2 veckor då våran lilla prinsessa kommer hit, hon ska vara här från torsdag till söndag, har verkligen världens bästa son o hans sambo Carro är den mest ödmjuka o underbara man kan tänka sig . Tack för att ni delar med er av det finaste vi har våran lilla prinsessa Wilma. LIna har varitpå fritidsgården och det var länge sedan jag såghenne så glad, hon ser fram mot att få hjälp att må bättre, så nu tar vi nya tag. Lisa ska jobba imorgon så hon har redan gått o lagt sig. Älskar mina barn så otroligt mycket vill bara att allt  blir bra för dom, Natti Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0