Väntar på att alla ska vakna

men det verkar som om dom inte tänker göra det än på ett tag=) Bara Lina är uppe och har gått iväg till sitt jobb som jordgubbssäljare utanför Fagers^^)på hennes rum ligger kompisen Anna och sover och Lisa och Rickard sover så sött inne på hennes rum och Erik han sover väl till ikväll om han får. Nu har regnet kommit oxå,det var ju det jag sa, förstod väl det och hörrudu söstra mi jag var inte negativ ,jag var realist^^)men det är ju klart det gör väl inget om det regnar nu då blir det kanske fint om två veckor när semestern börjar. Nu börjar det röra på sig, tror det är Lisa, verkar som om det finns hopp om att dom vaknar innan det är kväll igen. Höres, till dess ha en bra dag för det tänker jag ha^^).

Kommentarer
Postat av: Anette Englund

Nähä...gör det inget om det regnar!Vem faaan tror du har semester nu då och två veckor framåt.Så visst...du kan räkna med regn minst två veckor framåt :-( du vet väl vilken tur jag har jämt!

2007-06-30 @ 20:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0