Sitter på jobbet

o väntar på bussen, den går ca fem i halv elva och jag slutade halv tio=). Erik skulle ha bilen till Ludvika för det är ju Ludvikafesten i helgen, Lisa o Rickard är också där och Lina och Anna, Annas pappa skulle hämta henne o Lina ett i natt så hon är väl hemma vid halv två tiden så varför ska jag ha bråttom hem när jag ändå inte kan gå och lägga mig, då kan jag ju lika gärna sitta här och vänta på att tiden ska gå^^).Det ska bli regn i helgen säger dom som vet, det är ju bara för att jag är ledig till tisdag kväll så vänta och se på tisdag eftermiddag lyser solen igen, men det är väl skit samma egentligen huvudsaken är ju att man är ledig. Nu ska jag gå o titta om det är nåt på tv:n en stund innan jag far norrut.

Kommentarer
Postat av: Anette Englund

Söstra mi...du ska inte va så negativ!Efter regn kommer solsken...så är de...så de så.

2007-06-29 @ 22:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0