Har fått schemat

från Gäddede idag,jobbar typ 100 timmar på två veckor=)men jag är ju där för att jobba så det känns helt ok. Lina är lycklig över att få åka dit iaf, hon blev så besviken när jag först hade tänkt att  stanna hemma i år , men sen när Birgitta ringde och jag kände också att en sommar utan Gäddede är ingen sommar^^) så blev det en lycklig liten tjej<3. Jag får resten av schemat när jag kommer upp, det som är för augusti alltså, får se hur många timmar det är på. Det ska iaf bli skönt att lämna Grönboda för ett tag, kanske det känns bättre efter sommaren när vi slås ihop till en grupp och det inte blir så rörigt och det blir mer ordning på allting, förhoppningsvis iaf. Det är fjärde året vi åker till Gäddede och där kommer jag för alltid att ha en bit av mitt hjärta och absolut Lina också<3, iår ska Erik också följa med, men Lisa blir hemma eftersom hon jobbar o åker till Kreta i början av augusti. Ja så nu är det bara två och en halv vecka kvar sen far vi 78 mil bort till Frostviken i det underbara jämtland=).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0