återigen gjort ett

kvällspass på Grönboda, känns som jag bara har kvällar numer på mitt schema =) men det måste nog bero på att jag bytte så många dagar  mot kvällar när jag inte stod ut med att jobba dagar, jaja jag vet man är aldrig nöjd jobbar man kväll så är det skit o jobbar man dag så är inte det heller bra, men man ska ju vara glad att man har ett jobb har jag hört, men ibland undrar man^^). Ikväll har det iaf varit bra och jag har haft med mig en mycket trevlig ung man som säkert kommer att bli jätteduktig när han får lite vana han hade aldrig jobbat i vården men tog ändå egna initiativ och det är mycket lovande, kommer säkert att bli en bra vikarie, kanske i klass med våran E som är som gjord för vårdyrket , men som man inte kan förmå att satsa på en utbildning inom vården=) där kan man tjata sig blå han har nog nåt annat i tankarna, det är synd för han är verkligen duktig. Saknar min sköna luvjacka som jag lyckades glömma i Vingåker Buhu.... men Erik var ännu värre han glömde både körkort o visakort, men nåja det ordnar sig och vi överlever nog det också. Nej nu ska jag nog gå ut o titta efter min minsta dotter som står utanför o pratar med Joel , kanske dags att komma in nu va.....klockan är mycket o mammas lilla tös är bara fjorton, snart femton år o är man minsta ungen så blir man aldrig stor då är man mammas lilla tös för alltid=).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0