Tre inlägg har bara försvunnit

vart f-n tar dom vägen? Hatar det här j...a windows vista=( tänker inte använda den andra datorn nå mer kommer att hålla mig till den här gamla hederliga windows xp^^) annars kanske jag får ett utbrott och kastar ut datoreländet.........Har iaf vunnit 4 biljetter till Gustavsvik=) i en tävling i BP/NA som jag hade glömt att jag svarat på, jag blev verkligen förvånad för jag brukar ALDRIG vinna något.Är ledig idag och har tvättstugan och försöker städa lite, men det är ju så innibaljan tråkigt vill göra nåt roligare, men men det måste göras och i morgon jobbar jag hela dan, sen är det bara tre pass kvar till semestern tack o lov, vill inte se Grönboda på ett tag, det känns som man har fått en överdos av det nu men blir förhoppninsvis bättre efter lite time out, eller oxå blir det tvärtom nåja vi får se vad som händer till hösten, en sak i taget^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0