Har sovit som ett a...e

inatt=(. Somnade inte förrän efter ett och vaknade halv tre av att Erik remmade, sen var det omöjligt att somna om. Jag hörde tingshusklockan slå fem sen slumrade jag till för att vakna igen vid halv sex när Lisa gick upp för att jobba, lyckades somna om efter att ha hört klockan slå sex för att på nytt bli väckt av telefonen, då var klockan åtta......det var Lisa som talade om att Lina skulle jobba idag oxå( om bagarskrället kunde tala om i tid när hon ska jobba men nejdå i sista stund som alltid). Kruxet var bara att Lina sov över i Löa hos Anna så det blev till att ringa dit och Annas pappa var snäll och skjutsade hem henne, så nu sitter hon i sitt jordgubbsstånd igen^^).Det är elfte dagen hon jobbar så det blir en del pengar för henne att shoppa för=). Jag är iaf trött som attan och känner mig som en zombie men får väl försöka stå ut till ikväll och lägga mig tidigt, om det nu kan bli tyst o lugnt i huset så man FÅR sova utan att bli väckt stup i kvarten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0