Gör ett nytt försök

på den här datorn så får vi se vart det inlägget tar vägen=). Har precis varit ner till affären och fast jag i stort sett bara har att springa rakt över gatan så blev jag dyngsur av regnet=( undrar hur mycket regn det finns egentligen...men om en vecka har jag semester och då kommer solen^^). man blir så slö o lat när det är sånt här väder har inte lust att göra ett j...a skit, tror jag ska gå och lägga mig o läsa en stund (sovvarning) innan jag ska ringa till min kära svärdotter och gratulera henne på födelsedagen.

Kommentarer
Postat av: Fru Linné

Tror du verkligen man kan hoppas på finväder nästa vecka? Men man får väl leva efter tesen "Hoppet är det sista som överger en". Min semester börjar på måndag :-))eller har redan börjat förresten.....

2007-07-08 @ 18:02:30
URL: http://jungfrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0