Att leva med

Erik är verkligen en berg o dalbana, man vet aldrig vad som väntar och man lär sig att inte ta något för givet=), nu skulle jag sätta mig vid andra datorn  för Lina satt vid den här men jag fick inte igång den hur jag än försökte, jag frågade Lina och hon hade försökt utan att lyckas, då ringde jag Erik och då visade det sig at han hade plockat ur hårddisken igår när han skulle hjälpa Jeppe och så säger han bara: den sätter jag in på två minuter , men vad f*n hjälper det mig när han inte är hemma? Detta är livet med Erik i ett nötskal^^).Har mest irrat omkring som en vilsen höna idag, kan inte packa eftersom jag kanske behöver grejorna  och vill inte städa färdigt eftersom mattorna inte har torkat, men jag vet ju att jag är som mest effektiv när jag har kniven på strupen så imorgon kommer allt att ordna sig,det gör det alltid=). Grannen ringde ikväll och var förtvivlad  hon hade glömt nyckeln i dörren igår kväll och kom inte på det förrän i morse och då var den ju naturligtvis borta, det är ju inte så konstigt så mycket skumma individer som bor i det här huset, tur att hon iaf har säkerhetskedja på dörren oxå. Ska snart krypa ner i den sköna mjuka sängen och hoppas på att man får sova hela natten, har varit dåligt med det på sista tiden, är väl de gamla hotellspökena som vill jäklas^^)Natti Natti alla goa människor, hörs i möra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0