Så har

prinsessan åkt hem, tyst och stilla är det....hennes föräldrar hämtade henne efter att ha varit i Örebro och julhandlat...prinsessor mår bättre av att vara hos farmor än att julhandla det var vi alla överens om=). I morgon ska bergslagens lucia vara på Grönboda men jag är ledig, åker dit ändå för det är väl klart att jag vill se min  Lisa i lussetåget=). Ett fint armband, ett halssmycke och en jättefin ljuslykta  har dom fått när dom lussat=) idag kom hon hem i taxi från Lindesberg..värsta lyxet ju.......hela veckan blir det till att lussa, ända till lördag=) får se hur det blir med praktiken om hon måste göra igen tre dagar , det visar sig. Erik har inte varit många minuter ur sängen idag=) surt skitvin kan förstöra en hel dag....men man lär sig med åldern iaf och det är väl tur det=). Har inte många arbetsdagar kvar till jul....känns bra, känns oxå bra att fira julen i Vingåker, för först gången på över 20 år behöver jag inte göra nånting om jag inte vill...min underbara son har sagt att jag inte får det, han fixar all mat och jag får bara sätta mig vid ett dukat bord...vilken underbar jul vi får...att få vara med de nära och kära man älskar mest av allt och bara få ta det lugnt och mysa...kan det bli bättre? Nu ska jag iaf inta horisontalläge så man är någorlunda pigg i morgon...Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0