Så har natten

övergått till julafton=) Önskar en God Jul till mina fem underbara ungar och deras respektive och så det bästa av allt ....lilla prinsessan, vill att nästa blir en prins eftersom prinsesstiteln är upptagen^^) en prinsessa och en prins  men det är klart prinsessor och prinsar kan det ju finnas många av, älskar er alla iaf och det är ju det som betyder nåt.Ska gå och inta snarkofagen nu......det där bingolottot det pallade man typ hälften av....får väl kolla på internet imorgon , men skulle väl inte tro att man har vunnit nåt så egentligen kan man lika gärna låta bli=). Natti Natti allihop

Kommentarer
Postat av: Jungfrun

Vi vann heller inget på Bingolotto .....En God Jul önskar jag dig!

2007-12-24 @ 08:16:20
URL: http://jungfrun.blogg.se
Postat av: Anna

Jag hoppas på en prinsessa jag ^^) Då blir Wilma kronprinsessa =) Men en prins är inte fel det heller. Huvudsaken just nu är att det finns en mormor till honom/henne... Hoppas du haft en riktigt bra jul. Inge hälsar och barnen tackar jättemycket för godiset. Gissa om Isak var lycklig över att få käka godis både på en måndag och en tisdag! Kram //Anna

2007-12-26 @ 00:10:03
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0