Jaha

så har man gjort sina 5 arbetspass=) är ledig i 2 hela dagar nu....det ska man väl vara tacksam för? likaså att man har ett jobb och att man inte är nån förespråkare av rättvisa scheman ( så långt det går) och att man har rätten at vara ironisk...det är väl fantastiskt....nåväl det har ändock varit rätt lugnt och trevligt på jobbet, kan bero på vissa saker, man slipper risken för tinnitus iaf^^). Var en sån j*a dimma när jag åkte till jobbet idag, såg tamej tusan inte mer än ett par meter framför mig, har aldrig varit med om nåt liknande. När jag skulle göra en vänstersväng var jag tvungen att öppna bildörren och titta om det kom nån men likt förbaskat när jag svängde över kom det en bil från Lindehållet som strök precis bakom arslet på mig, himla obehagligt var det och en satans tur att det bara var 2 mil. Ska ta och inta horisontalläge för i morgon lär man få hålla sig vaken till morgonsidan.....hujedamej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0