Hur i all världens

dagar kan man sova så länge? Vaknade med ett ryck och for upp och ut i köket...kände på mig att jag sovit länge...alltför länge...tyckte klockan var elva och det var inte bra, har för mycket att göra för det. Skyndade mig in på toa för att  göra mig i ordning, ut i köket igen för att sätta på morgon (hm) kaffet och upptäcker då att klockan var ju för tusan TOLV...så sägs det att man behöver mindre sömn med åren och vaknar tidigare, tala om det för min kropp för det har den missat totalt.........hjälper inte att jag varit kvällstrött på sista tiden är likt  förbannat morgontrött=(. Är så avundsjuk på alla som är morgonpigga...jag vill vara det men kroppen vill inte och hittills har den vunnit....blir kanske bättre när jag är typ 80 år annars blir det inte kul för personalen när jag kommer på hemmet=).

Kommentarer
Postat av: carro

kan jag tro=)

2007-12-01 @ 15:09:07
Postat av: Lilla B

Hihi - jag skrattar högt!! Herregud. Finns det en till som inte heller följer mönstret.
Ve personalen på hemmet om jag inte får sova på morgonen.
Och jag kommer att gå lös om inte bredbandet funkar....

2007-12-01 @ 15:50:03
URL: http://lillab.blogspot.com/
Postat av: maritha

Du och jag lilla B kommer inte att ingå i den vanliga mallen av pensionärer=)Sovmorgon och bredband,det är livet det=).

2007-12-02 @ 00:11:39
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0