Har varit

tårtkalas för Erik idag=). Det tyckte prinsessan var kul...hon och farmorsmor kastade bulle på varandra^^) vet inte vem som hade roligast....Erik har iaf blivit riktigt uppvaktad och var nöjd med sin dag=) nu har dom dragit ut på byn efter att ha suttit på hans rum och druckit surt tredagars vin...bara lukten fick mig att börja hulka...men det är klart när man var tonåring så slank det nog f*n ner=) . Fick en jättefin julstjärna av mor och eftersom jag inte har nån monsterkatt(som lilla b) så kan jag ju ha den på köksbordet...däremot rosorna som Erik fick av sina tjejkompisar och som fortfarande stod kvar i plasten, tog nån av kattskrällena ( eftersom bevis saknas och jag inte är 100 på vem så kan jag inte namnge den skyldige) tag i plasten och slet till så vasen välte och det blev vatten på hela köksbordet och golvet=( naturligtvis skulle prinsessan upp på kökssoffan just då och halkade i vattnet så pyjamasbyxan blev alldeles blöt i rumpan....och prinsessan arg som ett bi=). Lina är på fest i ställdalen och ska hämtas kl 24 men Lisa är ju hemma, hon har ju fullt upp nu med lussandet. Ska gå in på Lisas rum och se om det möjligtvis är nån liten prinsessa som vill gå och lägga sig....kan ju göra ett försök iaf=).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0