Kvällen gick ganska

fort,slutade kl 21.00 ikväll och börjar inte förrän 08.00 imorgon ( tack EU för det, det enda bra jag kan se med EU)har jobbat med syskonen H, att brodern är superduktig har jag sagt förut men jag tror att systern är minst lika duktig iaf av det jag har sett, är iaf två jättefina ungdomar. Lina har haft en bra dag i skolan och tyckte det var spännande men lite pirrigt i morse, men hon är iaf glad över att ha bytt skola och slipper den här j...a hålan åtminstone dagtid. Erik vet jag inte så mycket om hur han har haft det idag för han låg o sussade så sött när jag kom hem=) han som så många gånger i sommar predikat om att han ABSOLUT INTE kan sova tidigt( såklart man inte kan när man sover till 4-5 på em) så det skulle bli sååå svårt när skolan började *skrattar*. Lisa börjar först imorgon men hon är av naturen kvällstrött så hon sov oxå, så här lugnt o tyst har jag inte haft det på länge, känns lite skumt men mest skönt=). Nu ska jag glo lite på dumburken så håret får torka efter duschen sen får jag väl krypa ner i sängen o vänta på John Blund, han brukar ju inte vara så långt borta^^) Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0