Hemma igen

fyra veckor går alldeles för fort, skulle kunna stanna mycket längre i mitt paradis men tyvärr så går det ju inte, jobb heter det visst det där stället som begränsar ens liv. Sen är det ju så att det finns ju vissa saker man längtar till när man är borta, nära o kära men allra allra mest min älskade lilla prinsessa<3,men nu kommer hon hit på torsdag och stannar några dagar, det längtar vi verkligen efter allihop. Annars har allt varit helt underbart, goa människor roligt jobb( personlig  assistent) och bo på elevhemmet ,spartanskt och helt underbart. Såklart att vi trivs annars skulle vi ju inte åka dit år efter år och vem f-n är annars så dum att man jobbar på semestern=). men där är det verkligen semester fast man jobbar, och bara att gå ut och ställa sig på gården och se ut över de täta skogarna och fjälltopparna i både sverige o norge, snön som ligger kvar fast det är juli, stoppa ner fötterna i en fjällsjö och känna hur det isar i fötterna och när man går upp ser det ut som man har röda strumpor på sig^^).Norrland och Frostviken har för alltid en plats i mitt hjärta och jag kommer alltid att ha en längtan dit. Nu har mina söta små töser vaknat och vill gå ner till ICA och hämta paketet med kläder från H&M så vi får höras senare. Ha de så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0