Har inte

skrivit på ett par dagar nu, har inte haft tid ibland springer bara tiden iväg och man hinner ingenting. Vi har iaf varit och köpt en ny bil=) känns lite säkrare att åka volvo än den lilla golfen^^) så nu ska "Goffe" till slöjsmossen för att fixas till med lite smågrejor sen ska han säljas, kan inte påstå att jag kommer att sakna honom speciellt mycket ( inte lika mycket som Audin iaf där jag hade separationsångest) han var alldeles för liten och har bara två dörrar så det är inte en bil för nån med cellskräck kan jag lova....Har inte tid att skriva mer, ska ringa Ankie och sen är det dags att göra sig iordning för att dra till Storå, måste ta tåget idag(trots ny bil) för den kära sonen försov sig imorse så han var tvungen att ta bilen till skolan, hm hm medvetet eller inte jag vet nog vad jag tror iaf=), Tjingeling så länge

Kommentarer
Postat av: Anette Englund

Hahaha...smart drag av Ecke.Lång näsa för syster yster :-P !

2007-08-29 @ 11:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0