En ny lek

eller en ny ritual, vet inte vilket men ikväll när prinsessan skulle bada vad händer.....jo samma procedur som igår=( hon skiter i badet, ungen ur badet,farmor mockar skillnaden mot igår var att den lilla skitungen måste i badkaret igen för den här gången hann vi inte tvätta henne. Ungen i badet får duscha den här gången=), i badlakanet och torkas, farmor tar fram blöja och pyjamas, ungen sticker....hämtar henne upptäcker bajs på fingrar o lår^^) i badet igen dusch, handduk fort på med blöja o pyjamas, säger till Lina att försöka hitta bajset..hon kom från fotöljen, problemet är att den har samma färg som det vi letade efter=). Lina tar ett papper och drar över fotöljen(tur att den är av skinn) hittar inget vi smyger som två indianer på jakt... Plötsligt skriker Lina till jag har hittat det med min fot fyyy vad äckligt...kan inte låta bli att skratta men blir snart tyst för jag hittar också det med min vänstra fot... TVÅ små högar, Lina kommer med papper sen blir det tillatt hoppa på ett ben till badrummet och tro mig eller ej jag svingade upp foten i tvättstället i ett huj... jag blev rådlös själv så vig har jag nog inte varit på många år men med lite skit under foten går allt.Vete tusan om jag vågar bada henne nåt mer^^) får väl sätta på henne byxor först...Nu ska jag iaf göra iordning lite välling och stoppa den lilla skrutteluttan i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0