Efter godiset

var det dags för badet, behövdes nog för att få bort allt choklad, zootabletter, festis,sockerdricka, glass o diverse mat. Hon älskar att bada så det är ju inget problem med det. tvätta håret går oxå jättebra, sen lekte hon en stund med sina saker  men så helt plötsligt såg jag nånting och fick en "flashback", det där hade jag varit med om förr(det är ju iaf 15 år sen Lina föddes) hon hade bokstavligen skitit i vattnet=) nåväl ur med ungen och ur med vattnet sen blev det till att mocka^^). Nattlinnet och blöja kom på och så satte vi oss framför tv:n eller rättare sagt jag satte mig och hon for runt som ett yrväder. hon har hela tiden försökt att klättra upp i soffan o fotöljerna utan att lyckas, men rätt vad är ser jag i ögonvrån hur hon sitter i den andra fotöljen och blicken jag fick var obetalbar, där fick du farmor, titta vad jag kan^^),sen har hon hoppat upp och ner i fotöljen en lång stund bara för att visa att hon kan ,den lilla skruttan. Sen har hon bytt kanal och stängt av tv:n för mig ett antal gånger hon gillar verkligen alla dosor till tv och annat, hon försvann en stund och jag letade då satt hon i fotöljen och hade lagt en filt över sig så hon inte syntes. busunge det är vad det är och jag nog vem hon har fått det ifrån , det är ju inte bara så att hon är en kopia av sin far när han var liten, hon är lika påhittig oxå=). Men nu sover hon så sött och ser så änglalik och oskyldig ut som bara en liten prinsessa kan<3.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0