Slog mej ner

en stund framför tv:n när jag kom hem, och vad hände jo jag somnade naturligtvis och vaknade av att huvudet for framåt med en j...a fart=). Det var bara att ruska på sig och hoppa i skorna och gå ut med en hund som stod med benen i kors. Jag har en konstig förmåga att det tar väldigt lång tid när jag sticker ut näsan under dagtid, träffar så himla många människor som man bara måste prata med. Konsekvensen av det blev att det tog typ två timmar att  rasta ville=). Lina är på arbetarteatern i Ludvika med Therese o Lucas, det är dom varje tisdag, ska bli kul att se vad dom ska spela den här gången ,det är kul att se deras uppspelningar för dom är verkligen duktiga. Erik är ute nånstans han var bara in och slängde i sig lite mat, sen försvann han innan jag fick ögonfäste på han så det blev tillatt ta telefon o ringa mobilen ( tur att dom finns) och påminna honom att hämta Lina vid tåget  klockan 21 och Lisa i Ställdalen kl 22. Det är fördelen med att han har körkort jag kan delegera skjutsarna hit o dit. Nu ska jag hoppa in iduschen o krypa i pyjamasen och sen när alla är hemma krypa ner i min sköna säng. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0