Fattar inte

att dagarna går så fort. Nu har jag gjort den värsta veckan på schemat, det är fyra dagar på raken och det  gör att huvudet känns som  det vore  fyllt av bomull och många hjärnsläpp har det varit under dagen =), det har iaf varit en bra dag med många skratt  och bra stämmning, till skillnad mot andra dagar  och det är väl tur det att det är så. Har en arbetskamrat som har både humor och nära till skratt och dom dagarna är det riktigt kul att jobba. Nu är jag iaf ledig lördag , söndag och då ska jag försöka komma ifatt förfallet här hemma, har inte haft varken lust eller ork på sista tiden men nu måste jag innan förfallet är totalt=).Erik har åkt till Slöjsmossen, jag älskar den ungen (precis som jag älskar alla mina barn) men ibland är det skönt att låta hans andra mamma få ta över så man får lite nya krafter så på söndag drar orkanen fram över Storgruvegatan och allt är som vanligt igen. Lina har gått och lagt sig och Lisa o Rickard tittar på James Bond på dvd, dom var först ute på en långpromenad med jycken så nu ligger han som ett torrt skinn och snarkar högt och ljudligt. Ska alldeles snart göra honom sällskap med snarkningarna  så man är pigg och utvilad imorgon. Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0